Στο Nuel Clothing φροντίζουμε να είναι όλα εύκολα και απλά! 

*Οι επιστροφές των προϊόντων από την Κύπρο και τον υπόλοιπο κόσμο, το κόστος μεταφορικών επιβαρύνουν τον πελάτη. 

ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ – Κύπρος 

1. Συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής προϊόντων που λάβατε με το πακέτο σας  επιλέγοντας «θέλω αλλαγή σε άλλο κωδικό ή μέγεθος ή χρώμα » και τοποθετήστε την μαζί με τα προϊόντα στο δέμα για να μας τα επιστρέψετε.

* Θα καταχωρήσουμε εμείς τη νέα παραγγελία μόλις παραλάβουμε το δέμα που μας επιστρέφεις, ενώ σε περίπτωση που δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου προκειμένου να σε ενημερώσουμε και να σου προτείνουμε εναλλακτικές!

2. Καλέστε μας ή πηγαίνετε στο κοντινότερο κατάστημα της Elta Courier της περιοχής σας, για να μας επιστρέψετε το δέμα σας (με δική σας χρέωση +6,50€) στην διεύθυνση Nuel OE, Ηρώων Πολυτεχνείου 4, Αχαρνές, Τ.Κ: 136 71 Αττική. ΤΗΛ: 211 18 27 119 / 210 24 42 705 / 698 68 71 721.

ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΚΟΥΠΟΝΙ – Κύπρος 

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να πάρετε άλλο προϊόν του ηλεκτρονικού καταστήματός μας: 

1. Συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής προϊόντων που λάβατε με το πακέτο σας  επιλέγοντας «θέλω πιστωτικό κουπόνι» και τοποθετήστε την μαζί με τα προϊόντα στο δέμα για να μας τα επιστρέψετε.

2. Καλέστε μας ή πηγαίνετε στο κοντινότερο κατάστημα της Elta Courier της περιοχής σας, για να μας επιστρέψετε το δέμα σας (με δική σας χρέωση +6,50€) στην διεύθυνση Nuel OE, Ηρώων Πολυτεχνείου 4, Αχαρνές, Τ.Κ: 136 71 Αττική. ΤΗΛ: 211 18 27 119 / 210 24 42 705 / 698 68 71 721.

3. Ο κωδικός πιστωτικού κουπονιού θα σας αποσταλεί με email, sms ή viber μόλις παραλάβουμε το δέμα σας και θα τον τοποθετήσετε στο ειδικό πεδίο στο τελευταίο βήμα καταχώρησης της νέας παραγγελίας σας. Μην ξεχάσετε να πατήσετε «Εφαρμογή».

Πολιτική ορθής χρήσης πιστωτικού κουπονιού: 

Η συνολική αξία των προϊόντων της νέας παραγγελίας θα πρέπει να είναι ίση ή μεγαλύτερη από την αξία του πιστωτικού κουπονιού. Διαφορετικά, το πιστωτικό κουπόνι δεν θα εφαρμοστεί επιτυχώς και δεν θα αφαιρεθεί το ποσό από στην νέα παραγγελία. 

Το πιστωτικό κουπόνι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί συνδυαστικά με άλλα κουπόνια. 

Είναι απαραίτητο μέσα στο δέμα της επιστροφής να συμπεριλάβετε τη φόρμα επιστροφής. Το ειδικό αυτό έντυπο επιστροφής υπήρχε στο αρχικό πακέτο που λάβατε.

  • Στην περίπτωση που αιτηθείτε κωδικό κουπονιού θα λάβετε email, Viber ή Γραπτό Μήνυμα (sms) με το «κουπόνι επιστροφής» σας κατόπιν παραλαβής της επιστροφής σας. Το ποσό που αντιστοιχεί στο κουπόνι θα είναι διαθέσιμο για να κάνετε καινούρια παραγγελία με Δωρεάν Μεταφορικά έξοδα. Το ποσό που θα σας πιστωθεί είναι ίσο με την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει).

  • Κάθε επιστροφή γίνεται καλώντας εμάς ή πηγαίνετε στο κοντινότερο κατάστημα της ELTA COURIER!

  • Αποστολή δέματος: Nuel OE, Ηρώων Πολυτεχνείου 4, Αχαρνές, Τ.Κ: 136 71 Αττική. ΤΗΛ: 211 18 27 119 / 210 24 42 705 / 698 68 71 721.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ – Κύπρος 

Για την επιστρόφη χρημάτων ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα: 

1. Συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής προϊόντων που λάβατε με το πακέτο σας επιλέγοντας «θέλω επιστροφή χρημάτων» και τοποθετήστε την μαζί με τα προϊόντα στο δέμα για να μας τα επιστρέψετε. Αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή, συμπληρώστε τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού σας (IBAN) στο τέλος της φόρμας.

2. Καλέστε μας ή πηγαίνετε στο κοντινότερο κατάστημα της Elta Courier της περιοχής σας, για να μας επιστρέψετε το δέμα σας (με δική σας χρέωση +6,50€) στην διεύθυνση Nuel OE, Ηρώων Πολυτεχνείου 4, Αχαρνές, Τ.Κ: 136 71 Αττική. ΤΗΛ: 211 18 27 119 / 210 24 42 705 / 698 68 71 721.

3. Όταν παραλάβουμε το προϊόν θα λάβετε σχετικό email, sms ή viber. Η επιστροφή χρημάτων ολοκληρώνεται εντός 15 εργάσιμων ημερών, Ανάλογα με τον τρόπο που έχει γίνει η πληρωμή. Θα σας ενημερώσουμε με νέο email, sms ή viber όταν ολοκληρωθούν οι απαραίτητες από πλευράς μας ενέργειες. Στην περίπτωση που έχετε επιστρέψει το δέμα με την Elta Courier χωρίς να έχετε πληρώσει τα μεταφορικά έξοδα κατά την αποστολή του, το κόστος των μεταφορικών ανέρχεται στα 6,50€ και το ποσό αυτό θα αφαιρεθεί, κατόπιν σχετικού συμψηφισμού, από το συνολικό ποσό που θα σας επιστραφεί.

 

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ: 

Στην περίπτωση που έχετε επιστρέψει το δέμα με την Elta Courier χωρίς να έχετε πληρώσει τα μεταφορικά έξοδα κατά την αποστολή του, το κόστος των μεταφορικών ανέρχεται στα 6,50€ και το ποσό αυτό θα αφαιρεθεί, κατόπιν σχετικού συμψηφισμού, από το συνολικό ποσό που θα σας επιστραφεί.

  • Είναι απαραίτητο μέσα στο δέμα της επιστροφής να συμπεριλάβετε τη φόρμα επιστροφής. Το ειδικό αυτό έντυπο επιστροφής υπήρχε στο αρχικό πακέτο που λάβατε.

  • Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε.

*Στην περίπτωση που δεν έχετε πλέον το συγκεκριμένο έντυπο, μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ. 

*Στην περίπτωση της επιστροφής των προϊόντων από την Κύπρο και τον υπόλοιπο κόσμο, το κόστος μεταφορικών επιβαρύνουν τον πελάτη. 

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 

  • Στην περίπτωση που αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων (υπαναχώρηση) τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε αντίθετη περίπτωση μπορείτε να επιστρέψετε το δέμα με δική μας χρέωση και να γίνει συμψηφισμός των μεταφορικών επιστροφής με το ποσό που θα σας επιστρέψουμε. Το ποσό αυτό θα κρατηθεί (συμψηφισμός) από την την επιστροφή χρημάτων σας και συνεπώς δεν θα χρειαστεί να πληρωθεί στην μεταφορική εταιρεία. Το τελικό ποσό της επιστροφής θα σας κατατεθεί στον λογαριασμό που θα μας δώσετε ή απευθείας στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά σας, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της αρχικής σας παραγγελίας. Αποστέλλοντας το δέμα θα ενημερώσετε ότι η χρέωση είναι του παραλήπτη (δική μας). Επιπλέον, επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει).

  • Θα πρέπει τα προϊόντα να βρίσκονται σε άρτια κατάσταση, πλήρη και χωρίς φθορές, όπως τα παραλάβατε και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (με τα καρτελάκια των ρούχων και τη ζελατίνα τους σε Ρούχα & Αξεσουάρ και στην εργοστασιακή τους συσκευασία σε Παπούτσια, έτσι ώστε να μεταφερθούν με ασφάλεια και να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά.

  • Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.

  • Κάθε επιστροφή γίνεται μέσω courier καλώντας εμάς ή πηγαίνετε στο κοντινότερο κατάστημα της Elta Courier της περιοχής σας.  Αποστολή δέματος:

  • Nuel OE

  • Ηρώων Πολυτεχνείου 4

  • Αχαρνές

  • ΤΚ 13671

  • EΛΛΑΔΑ.

  • ΤΗΛ: 211 18 27 119 / 210 24 42 705 / 698 68 71 721.

*H επιστροφή εμπορευμάτων μέσω απλού δέματος δεν είναι αποδεκτός τρόπος αποστολής της επιστροφής από τον πελάτη.

  • Για την επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση του εμπορεύματος θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.

  • Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να πραγματοποιείται  αποκλειστικά με την εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) Elta Courier, και το κόστος μεταφορικών επιβαρύνουν τον πελάτη.

  • Στην περίπτωση που επιλέξετε κατά την επιστροφή των εμπορευμάτων με χρέωση αποστολέα (δική σας) θα πρέπει να μας το αναφέρετε γραπτώς αποστέλλοντάς μας σχετικό email στο info@nuelclothing.gr. Στο email θα πρέπει να γράψετε τον αριθμό αποστολής του δέματος που μας επιστρέφετε. Στην περίπτωση που δεν μας το κοινοποιήσετε το σύστημα αυτόματα θα θεωρήσει ότι η χρέωση επιβαρύνει τον παραλήπτη (εμάς).

  • Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή της αποστολής του δέματος.

 

Κατά την άσκηση του δικαιώματος της επιστροφής, η επιστροφή των εμπορευμάτων θα γίνεται στις αποθήκες μας. Δηλαδή να σημειωθεί ως τόπος παράδοσης η διεύθυνση: Nuel OE, Ηρώων Πολυτεχνείου 4, Αχαρνές, Τ.Κ: 136 71 Αττική. ΤΗΛ: 211 18 27 119 / 210 24 42 705 / 698 68 71 721.

  • Για λόγους υγιεινής, δεν δεχόμαστε αλλαγές/επιστροφές για τα εξής: εσώρουχα, κάλτσες, καλλυντικά, σκουλαρίκια, πετσέτες και συναφή προϊόντα.

  • Στα μαγιό δεχόμαστε αλλαγές υπό την προϋπόθεση πως δεν έχει αφαιρεθεί το αυτοκόλλητο υγιεινής.

  • Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων που επιστρέφετε. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ή απευθείας στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά σας, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της αρχικής σας παραγγελίας. Ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα σας, και ενδεχόμενη καθυστέρηση, στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.

  • Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.

  • Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα μας, σας παραδόθηκαν προϊόντα σε διαφορετικό σχέδιο ή μέγεθος από αυτό της παραγγελίας ή υπάρχει ελάττωμα μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα χωρίς καμία επιβάρυνση.

  • Στις προσφορές που προϊόν (ή προϊόντα) δίνεται ως δώρο (ή δώρα) , πχ. 3+1 δώρο, το προϊόν που δίνεται ως δώρο γίνεται αλλαγή μόνο ως προς το μέγεθος (αποκλειστικά με τον ίδιο κωδικό προϊόντος), εφόσον αυτό είναι διαθέσιμο, και δεν είναι δυνατή η αλλαγή του με άλλον κωδικό. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων επιστρέφεται και το δώρο, είτε αφορά ολική επιστροφή είτε μερική.

Η ευθύνη για τα προϊόντα μετατίθεται σε εσάς από τη στιγμή που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων. Η κυριότητα των προϊόντων περνάει στα χέρια σας είτε με την ολοσχερή είσπραξη από την πλευρά μας όλων των ποσών που οφείλονται σε σχέση με τα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής, είτε με την παράδοση τους (όπως ορίζεται παραπάνω στον όρο 9) αν αυτή πραγματοποιηθεί μεταγενέστερα από την είσπραξη.

Η τιμή κάθε προϊόντος θα είναι αυτή που ορίζεται ανά πάσα στιγμή στην ιστοσελίδα μας, εκτός από τις περιπτώσεις προφανούς σφάλματος. Φροντίζουμε πάντοτε να διασφαλίζουμε ότι όλες οι τιμές στην ιστοσελίδα είναι ακριβείς, ωστόσο ενδέχεται να παρουσιαστούν σφάλματα. Εάν διαπιστώσουμε κάποιο λάθος στην τιμή οποιουδήποτε προϊόντος έχετε παραγγείλει, θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατόν και θα σας δώσουμε τη δυνατότητα να επιβεβαιώσετε εκ νέου την παραγγελία στη διορθωμένη σωστή τιμή ή να την ακυρώσετε. Εάν είναι αδύνατο να επικοινωνήσουμε μαζί σας, θα θεωρήσουμε ότι η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί και θα σας επιστρέψουμε στο ακέραιο κάθε ποσό που έχετε πληρώσει. Δεν υποχρεούμαστε να σας προμηθεύσουμε κανένα προϊόν στη λανθασμένη χαμηλότερη τιμή (ακόμα και αν σας έχουμε στείλει την Επιβεβαίωση Αποστολής), στην περίπτωση που το σφάλμα στην τιμή είναι προφανές και αδιαμφισβήτητο και μπορεί ευλόγως να αναγνωριστεί από εσάς ως λανθασμένη τιμή. Οι τιμές στην ιστοσελίδα μας περιλαμβάνουν Φ.Π.Α αλλά όχι τα έξοδα αποστολής, τα οποία προστίθενται στη συνολική τιμή όπως εμφανίζεται στον Οδηγό Αγορών/Εξόδων Παράδοσης, το περιεχόμενο του οποίου αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα των Όρων αυτών. Οι τιμές ενδέχεται να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή, ωστόσο, με την επιφύλαξη όσων ειδικότερα αμέσως ανωτέρω αναφέρονται, ενδεχόμενες αλλαγές δεν θα επηρεάσουν τις παραγγελίες για τις οποίες σας έχει ήδη αποσταλεί Επιβεβαίωση Παραγγελίας,. Από την στιγμή που έχετε επιλέξει όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε, αυτά θα έχουν προστεθεί στο καλάθι αγορών σας και το επόμενο βήμα είναι να προωθήσετε την παραγγελία και να πληρώσετε. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα της διαδικασίας αγοράς, συμπληρώνοντας ή επαληθεύοντας τις πληροφορίες που σας ζητούνται σε κάθε βήμα.

Δεν θα είμαστε υπόλογοι ή υπεύθυνοι για οποιαδήποτε αδυναμία εκπλήρωσης ή καθυστέρηση στην εκπλήρωση οποιωνδήποτε εκ των υποχρεώσεών μας βάσει μιας Σύμβασης, που να έχει προκληθεί από γεγονότα τα οποία δεν υπόκεινται στον εύλογο έλεγχό μας (Γεγονός Ανωτέρας Βίας). Ως γεγονός Ανωτέρας Βίας θεωρείται κάθε πράξη, γεγονός, αδυναμία πραγματοποίησης, παράλειψη ή ατύχημα που δεν υπόκειται στον εύλογο έλεγχό μας και περιλαμβάνει συγκεκριμένα (αλλά όχι περιοριστικά) τα εξής: α. Απεργίες, ανταπεργίες ή άλλες συνδικαλιστικές δράσεις. β. Κοινωνική αναταραχή, εξέγερση, εισβολή, τρομοκρατική επίθεση ή απειλή τρομοκρατικής επίθεσης, πόλεμο (είτε έχει κηρυχθεί είτε όχι) ή απειλή ή προετοιμασία για πόλεμο. γ. Πυρκαγιά, έκρηξη, καταιγίδα, πλημμύρα, σεισμό, καθίζηση, επιδημία ή άλλη φυσική καταστροφή. δ. Αδυναμία χρήσης των σιδηροδρόμων, πλοίων, αεροπλάνων, μηχανοκίνητων οχημάτων ή άλλων δημόσιων ή ιδιωτικών μέσων μεταφοράς. ε. Αδυναμία χρήσης των δημόσιων ή ιδιωτικών τηλεπικοινωνιακών δικτύων. στ. Πράξεις, διατάγματα, νόμοι, κανονισμοί ή κυβερνητικοί περιορισμοί. ζ. Κάθε απεργία, βλάβη ή ατύχημα των ακτοπλοϊκών και ταχυδρομικών υπηρεσιών ή των λοιπών μέσων μεταφοράς. Η εκπλήρωση των υποχρεώσεών μας από οποιαδήποτε Σύμβαση θεωρείται ότι αναστέλλεται για την περίοδο που διαρκεί το Γεγονός Ανωτέρας Βίας και ο χρόνος για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών μας θα παρατείνεται για χρονικό διάστημα ίσο με τη διάρκεια της εν λόγω περιόδου. Θα καταβάλουμε κάθε εύλογη προσπάθεια για να λήξει το Γεγονός Ανωτέρας Βίας ή να βρούμε λύση με την οποία να καθίσταται δυνατή η εκπλήρωση των υποχρεώσεών μας βάσει της Σύμβασης παρά το Γεγονός Ανωτέρας Βίας

Διατηρούμε το δικαίωμα αναθεώρησης και τροποποίησης των παρόντων Όρων ανά πάσα στιγμή. Τη χρονική στιγμή που παραγγέλνετε προϊόντα από εμάς ή που κάνετε χρήση αυτής της ιστοσελίδας, υπόκεισθε στις εκάστοτε ισχύουσες πολιτικές και Όρους μας, εκτός εάν απαιτείται η οποιαδήποτε τροποποίηση των συγκεκριμένων πολιτικών, των Όρων μας ή της Πολιτική Προστασίας Απορρήτου να πραγματοποιείται δια νόμου ή κυβερνητικής αρχής, περίπτωση και στην οποία οι τυχόν αλλαγές θα ισχύουν και για τις παραγγελίες που είχατε υποβάλει προγενέστερα των αλλαγών.